Produktu saraksts pēc zīmola Banila Co

Korejas zīmols Banila Co tika dibināts 2005. gadā Korejas kosmētikas tirgus revolucionārās izaugsmes gados. Īsā laikā tas jau kļuvis plaši pazīstams ārpus Dienvidkorejas. Zīmola nosaukums tapis, iedvesmojoties no gardākās un meiteņu iemīļotākās vaniļas nosaukuma, kas asociējas ar tropu garšvielu, ko tik bieži izmanto saldajos konditorejas izstrādājumos un kokteiļos.

Zīmola koncepcija atspoguļo greznu, košu un krāšņu stilu. Stils, kādā grims un ādas kopšana izceļ zīmolu no konkurentiem, izceļ to uz pārējo fona. Zīmola produktu stingrais un spilgtais, izsmalcinātais un pievilcīgais dizains piesaista nepieredzējuša pircēja aci. Un zīmola devīze ir “Dzīvo spilgti un stilīgi!” parāda, kā produkts izskatās.

Tie rada modernu ādas kopšanas līdzekli, kas piemērots visiem ādas tipiem, tekstūrām un problēmām.

Viņi ir K-beauty līderi un pastāvīgi nosaka skaistumkopšanas tendences ar modernām, viegli lietojamām formulām un kosmētiku, kas izstrādāta, lai izmantotu sinerģisku pieeju visām ādas kopšanas metodēm.

Ja kāds nav pazīstams ar zīmola klāstu, tad Banila Co zīmola hīts ir tā attīrošie šerbeta balzami, kuru izsmalcinātība un maigums, ar kādu tie noņem kosmētiku un attīra ādu, nav salīdzināms ne ar vienu produktu. Līdzeklis, kas iekarojis daudzu meiteņu sirdis no visas pasaules. Produkts vairākkārt saņēmis apbalvojumus kā gada labākais produkts, vislabāk pārdotais kosmētikas tīrīšanas līdzeklis ne tikai Dienvidkorejā, bet arī daudzās citās valstīs. Un tas nav velti, jo šis produkts pirmo reizi tika izlaists kā šerbeta balzams, kura tekstūra, tāpat kā smalkam sviestam, noņem kosmētiku (pat ūdensizturīgu), attīra poras un tajā pašā laikā nekairina ādu. no sejas un neatstāj nekādu piesārņojumu, barojošais balzams atjauno ādu, piešķirot tai spīdumu un elastību.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website